Friday, July 23, 2010

Selamat Hari Lahir Najib

Semalam, dalam perjalanan balik dari usrah, perjalanan selama sejam pada jam 11 malam agak membosankan kecuali selekoh2 tajam yang mengujakan aku mencuba skil pemanduan 'berhemah'. Puas menikmati Shoutul Harakah yang aku pasang dari pendrive aku, aku on radion, tekan 96.00. Sinar FM. Aku layan gak la Sinar FM. Aku suka dengar lagu retro. Aku dulu membesar dengan lagu2 retro la sebelum hidayah Allah menyinari hati aku. Sekarang pun layan gak sket2.

Sinar FM malam2 ada slot ucapan hari lahir. Tiba2 DJ malam tadi umumkan Majib Razak juga lahir pada hari ini. Yang ke berapa aku tak tau pulak.

Selamat Hari Lahir Najib, ingat dosa pahala ye....jangan lupa syurga neraka...

No comments:

Post a Comment


Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)