Tuesday, December 14, 2010

Kenangan Valentine Seorang Mujahidah

Hari ini aku cuba google perkataan "zikr saniah". Manalah tahu ada junior aku yang masukkan apa2 pasal tu dalam internet. Akhirnya aku jumpa satu blog junior aku. Dalam blog tu dia taip balik satu cerpen yang pernah disiarkan dalam Zikr suatu ketika dahulu. Tajuk cerpen tu ' Kenangan Valentine Seorang Mujahidah. Aku pun cuba google lagi tajuk cerpen tu. Akhirnya ada dapat link I Luv Islam. Cerpen tu ada gak disiarkan di I Luv Islam.

Cerpen ini adalah hasil karya aku masa sekolah dahulu. Sebahagian daripada nama watak adalah hasil cadangan zaujah aku. Nama Musyrifah juga diberikan kepada anak saudaranya.

Puisi dalam cerpen tu juga adalah hasil karya aku. Tajuknya 'Setangkai Kurma Kala Berbuka'

Cerpennya boleh dibaca di I Luv Islam

No comments:

Post a Comment


Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)