Friday, October 22, 2010

Islamic Fashion Festival Hina Islam

Penaung festival ni ialah Datin Rosmah Mansor. Dahlah pakaiannya bertentangan dengan prinsip Islam, pastu berani pulak letak nama Nabi Muhammad kat pakaian yang tak senonoh tu. Kurang ajar.

4 comments:

  1. astaghfirullahal'azim.. ya allah..ape ni sume. ana mmg pntang sungguh lau bab aurat ni dipersendakan..kurang ajar betul mereka. jahil sungguh. xde ke 'alim ulama mereka' ke menegur penghinaan dan kecelaruan anjuran program yg sebegitu rupe..yg mana islam yg mana hadari nye ntah..afwan kathira jika bunyinya agk emosi skit..tapi sungguh, anjuran busana2islamic yg sebegini (yg xmenepati syariat sebegini) yg harus dikecam oleh sluruh umat islam..please.. do something..insyaAllah, allah will help us..

    ReplyDelete
  2. ni lah jadinya bila salah pilih pemimpin....jadi, kenapa pilih umno????

    ReplyDelete
  3. Jum, bina parti kepimpinan baru... hohoho..

    Apa kejadahnya orang tak bertudung nak anjurkan islamic fashion festival?

    Sedangkan fashion show tu pun haram bagi perempuan..

    kalau betul nak buat islamic fashion festival, peragakan baju je cukup.. pastu ketengahkan mana yang menutup aurat, mana yang tidak.. mana yang boleh, mana yang tak.. barulah islamic..

    ini tidak,..sedangkan fashion designer pun bukan muslim yang tak faham pun bmacammana rekaan baju yang menepati syariat..

    sedih :(

    ReplyDelete
  4. anonymus: hanya sokong parti yg memperjuangkan islam.. xsuke yg kutuk2 orang, wat konspirasi dalaman, xjujur, dll..ape2pn, mana parti pn yg cube wujudkn perkara yg betentangan dgn syariat wpn islam,still xsuke..wallahu'alam.

    pemimpin lagu tu, anak buah dorg yg kamcing, yg faham islam, xkan duk diam je..takot die ke takot Allah..huhu..astagfirullahal'azim..

    ReplyDelete

Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)