Thursday, April 1, 2010

Celaka Lu Zainulfaqar!


Darah aku mendidih hari ni. Pagi tadi aku dok baca2 blog hari ni tiba2 terbaca pasal seorang wartawan HarakahDaily yang sound Timbalan Presiden PAS. Nama wartawan tu Zainulfaqar Yaacob. Dia ada tulis dalam blog dia pasal peristiwa tu. Boleh cari sendiri. Malas aku nak promote blog dia.

Boleh ikuti forum pasal ni di Tranungkite ( KLIK)

Aku cuma nak katakan: Kurang ajar punya orang. Takde adab dengan pimpinan.

Ini perancangan puak anai2 yang ingin menjatuhkan pimpinan PAS. Sebelum ni kecoh kata TG Nik Aziz dipecat daripada Majlis Syura, alih2 TG Nik Aziz dilantik jadi Mursyidul Am. Geng anai2 ni kerjanya nak menjahanamkan jemaah.

Inilah kerja geng anai-anai yang nak merosakkan jemaah. Inilah geng blogger celaka. Kerjanya nak menjahanamkan kepimpinan ulamak.Ingat dia hebat sangat.

Boleh dapatkan penjelasan pada blog2 yang aku listkan 'blog aku suka' seperti Ali Zaidan, Penembak Babi dll.

Celaka lu Zainulfaqar.

No comments:

Post a Comment


Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)