Tuesday, February 23, 2010

Tak Jujur Ke?


Malaysiakini lapor:

"Ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad yang digantung keahliannya selama enam bulan dalam PAS, menggesa supaya hukuman ke atas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hasan Ali ditambah, bagi memperlihatkan kejujuran parti itu dalam membuat keputusan."

Aku : Oooo....Parti tak jujur ye Khalid....? Baru tahu....engkau lah yang jujur ye?

"Khalid yang turut digantung daripada jawatan yang dipertua PAS Shah Alam dan anggota biro politik parti itu, membuat gesaan itu ketika mengumumkan tidak akan merayu terhadap keputusan jawatankuasa disiplin terhadapnya."

Aku : Ingatkan tak merayu sebab redha, rupanya nak tunjuk keras kepala la ni....siap buat gesaan lagi....Alahai Khalid....

Dah berbuih mulut bagitau, hal jemaah tolong selesaikan ikut saluran. Bukan tidak ada ruang. Ada ruang, tapi kenapa pilih wat kenyataan melalui akhbar... Tidak yakinkah dengan jemaah?

Ini silap siapa? Pimpinan? Kurang Tarbiah? Atau takde siapa2 yang perlu bertanggungjawab? Atau silap aku?

Artikel penuh boleh dibaca di sini.

No comments:

Post a Comment


Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)