Saturday, February 20, 2010

Pesan Seseorang


Seseorang berpesan pada aku:

Selangkah ke alam perjuangan bererti selamanya dalam kepahitan,
biarlah menangis terluka, kecewa ditinggalkan kerana Allah,
daripada mati terkambus tanpa mujahadah,
kita tak sanggup selamanya terluka,
tapi ingatlah setiap titisan darah dari luka dan airmata,
itulah mahar kita ke syurga,
bila ditanya kenapa berjuang itu pahit,
jawablah kerana syurga itu manis,
moga diri sentiasa tabah dalam perjuangan di jalanNya...

p/s - nape aku makin sentimental ni?

3 comments:

  1. Salam...semoga kita semua istiqamah dan tabah dalam berdakwah di jalan Allah...cantik mtr RXZ hehe

    ReplyDelete
  2. rxz dah test...stakat 100kmj tu senang2 jer...hehe

    ReplyDelete
  3. bagusnya orang yang bagi kata2 ni,banyak n besar maknanya untuk dihayati,semoga semua sahabat2 berpegang pada kata2 ni,ni jangan lah baru sedikit ujian dah nak mengeluh,nasihat pada diri gak...

    ReplyDelete

Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)