Thursday, May 19, 2011

Selamat Hari Guru & 2 Bulan Mujahid.

Selamat Hari Guru.

Selamat Hari guru untuk semua guru aku, khususnya guru pertama aku iaitu ayah dan mak. Ayah dan mak merupakan guru pertama yang mengajar aku erti mengEsakan Allah, mengajar aku erti kejayaan dan kecemerlangan, mengajar aku erti persahabatan, mengajar aku tulis dan baca, mengajar aku segalanya. Sampai sekarang ayah dan mak sentiasa menjadi guru aku. Guru dalam kehidupan, mengajar aku bagaimana untuk melalui kehidupan ini, melepasi ujian demi ujian. Tahun ini merupakan tahun kedua aku menyambut hari guru sebagai seorang guru.

2 Bulan Mujahid.

Mujahid dilahirkan pada 20 Mac 2011. Esok 20 Mei 2011. Maknanya sudah 2 bulan Mujahid menjalani  kehidupan sebagai bayi di dunia ini. Ruginya aku tidak dapat mengikuti sepenuhnya secara langsung tumbesaran Mujahid. Tentu dah besar dia sekarang.

1 comment:

  1. selamat hari guru...
    moga mujahid mnjadi ank yg soleh..amin..

    ReplyDelete


Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)