Saturday, May 15, 2010

Ulang Tahun Yang Aku Tidak Sempat Raikan

Aku terlepas hari ulang tahun pertama blog ini. Post pertama aku pada 13 Mei 2009, Hari Rabu dengan tajuk Menulis Bukan Kerana Suka-Suka.

Sekarang sudah setahun aku menulis. Jadi aku ingin ucapkan terima kasih kepada:

0. Sahabat2 yang sentiasa menyokong
1.Pembaca blog aku
2.Pemberi Komen Blog
3.Pemberi Komen Shoutbox
4.Followers

Buat semua followers, terima kasih aku ucapkan

ana insyirah
mustRZ
mohamad zahrawi
annur haifa
hsans
norashikin
mlmh mazlina
Subliyanto
MuaSaf
Dunia Anak Anak
Rabitah Islam
ATIQ
Secebis Pelangi
miss iszyani
munir
ADILAH BINTI KAMAL AZIZI
HURUL MARDHIYAH
Hurul Ummi
mohd azlan bin kahlid
Musja_Zainal
Nur!
azira anna althafunnisa
fatihah_ainun
nura haifa
Ibu kesuma
abd.wakit50
ibnuyunus
Pr!ncess Musl!m@h
nizam
izzat ibrahim
riihulwardah
ada syaudhah
Ruh Aljadid
Lenggang Kangkung
kak yong
Subtle_Fortitude
hamizul_89
raehan mustafa
wirdas habib

No comments:

Post a Comment


Al Fatihah ( Datuk Saya)

Al Fatihah ( Datuk Saya)